مقاله درباره اینترنت ابزاری كارآمد در خدمت تبلیغات
مقاله درباره اینترنت ابزاری كارآمد در خدمت تبلیغات|40062352|onx|اینترنت ابزاری كارآمد در خدمت تبلیغات,اینترنت,تبلیغات اینترنتی,تعریف اتبلیغات اینترنتی,رسانه های اینترنتی,صنعت تبلیغات اینترنتی,تاریخچه تبلیغات,ابعاد تبلیغات اینترنتی,مزیت های تبلیغات اینترنتی,دانلود,دانلود مقاله,دانلود تحقیق,دانلود پایان نامه
**
چكیده
اینترنت همراه با رشد روزافزون خود، كاربردهای فراوانی در صنایع مختلف یافته است. امروزه اینترنت بعنوان رسانهای قدرتمند در اختیار صنعت تبلیغات قرار گرفته است. بدلیل ویژگیها و مزیتهای فراوانی كه اینترنت در مقایسه با رسانههای سنتی دارد، تبلیغات اینترنتی شاهد رشد فراوانی در طی سالیان اخیر بوده است. این مقاله به ادبیات موضوع میپردازد كه شامل تعریف تبلیغات اینترنتی، تاریخچه و روند آن از ابتدای پیدایش تا كنون، انواع و اشكال مختلف تبلیغات اینترنتی، و نیز مزیتها و محدودیتهای آن میباشد.
توضیح : این مقاله تلفیقی از دو مقاله (1)اینترنت؛ ابزاری كارآمد در خدمت تبلیغات (منتشر شده در شماره 10 ماهنامه دانش تبلیغات) و (2)تبلیغات اینترنتی در ایران: تنگناها و راهكارها (سومین كنفرانس بینالمللی مدیریت – 29 آذر لغایت 1 دیماه 1384) است كه توسط نویسندگان منتشر شدهاند. به منظور جلوگیری از تكرار و هدایت سریعتر خوانندگان به سمت مطلب مورد نظر این تلفیق توسط سایت راهكار مدیریت انجام شده است.
كلیدواژه : تبلیغات؛ تبلیغات اینترنتی؛ بازاریابی؛ اینترنت
1- مقدمه
در كتب و متون مختلف تعاریف متعددی از تبلیغات آمده است بطور مثال میتوان به تعاریف ذیل اشاره كرد. تبلیغات فرآیند روشمند ارایه اطلاعات مناسب در مورد كالاها و خدمات به مشتریان و ترغیب و متقاعد كردن مؤثر مصرفكنندگان به خرید كالاها و خدمات میباشد (متولی 1372) و یا در تعریفی دیگر تبلیغات را، ارائه غیر شخصی اطلاعات كه معمولاً برای آن پول پرداخت میشود و اغلب با هدف ترغیب برای خرید كالاها، خدمات و یا ایده از سوی افرادی مشخص و توسط رسانههای مختلف انجام میپذیرد، تعریف نمودهاند (تافلینگر 1996).
همان طور كه در تعریف بالا اشاره شد، تبلیغات از طریق رسانههای مختلفی انجام میپذیرد كه از آن جمله میتوان به روزنامهها، مجلات، رادیو، تلویزیون و ... اشاره نمود. چندی است كه رسانهای جدید،یعنی اینترنت،به جمع رسانههای مورد استفاده تبلیغات اضافه شده است. رشد تبلیغ در اینترنت نسبت به تبلیغ در رسانههای سنتی، از سرعت بسیار بیشتری برخوردار بوده است. چرا كه پس از گذشت 38 سال از پیدایش رادیو، تعداد استفادهكنندگان آن به 50 میلیون نفر رسید، تلویزیون 13 سال پس از پیدایش این حد نصاب را كسب كرد و اما اینترنت تنها با گذشت 4 سال توانسته به این حد نصاب دست پیدا كند (فاكس 1999). این مقاله به معرفی این نوع از تبلیغات و ویژگیهای آن میپردازد.
2- تعریف تبلیغات اینترنتی
تبلیغات اینترنتی به استفاده از اینترنت به عنوان یك كانال و وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات در محیط وب اشاره دارد (گائو و دیگران 2002). در تعریفی دیگر، تبلیغات اینترنتی را اینگونه تعریف نمودهاند: نمایش دادن نامها وعلائم تجاری، شعارها و تصاویر تبلیغاتی در سایتهای (پایگاههای) پربیننده اینترنت، به نحوی كه به تحقق اهداف تبلیغات كمك نماید (سایت صدا و سیما 2002). در فرایند تهیه و اجرای تبلیغات اینترنتی، شركتهای تبلیغاتی، ناشران اینترنتی1 ، تبلیغدهندگان2 (سازمانها و شركتهای تولیدی و خدماتی) درگیرند.
روشن ساختن جایگاه و ارزش تبلیغات روزنامه ها در عصر حاضر
- روشن ساختن جایگاه و ارزش تبلیغات روزنامه ها در عصر حاضر,تحقیق روشن ساختن جایگاه و ارزش تبلیغات روزنامه ها در عصر حاضر,مقاله روشن ساختن جایگاه و ارزش تبلیغات روزنامه ها در عصر حاضر
- این فایل به بررسی روشن ساختن جايگاه و ارزش تبليغات روزنامه ها در عصر حاضر می پردازد در فرمت word قابل ویرایش و در 72 صفحه می باشد. بخشی از محتوای فایل دانلودی :: سیصد سال پیش در طول کم و بیش نیم سده انفجاری رخ داد که امواج آن سراسر کره زمین را به لرز
سمینار تبلیغات تصویری
- سمینار تبلیغات تصویری,پاورپوینت تبلیغات تصویری,پایان نامه تبلیغات تصویری,تحقیق تبلیغات تصویری,تعریف تبلیغات,ویژگی های یک تبلیغ خوب,تأثیر تبلیغات تصویری,اهمیت تبلیغات تصویری,تبلیغات تصویری چیست؟,مقاله تبلیغات تصویری,تبلیغات تصویری
- دانلود پاورپوینت با موضوع تبلیغات تصویری، در قالب pptx و در 14 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: تعریف تبلیغات تصویر نام تجاری ویژگی های یک تصویر خوب تأثیر تبلیغات تصویری بر ذهن و روان انسان مزایای تبلیغات تصویری انتخاب بین تبلیغ تصویری و تبلیغ متنی نتیجه گ
دانلود پاورپوینت مرحله چرخه عمر: طراحی خدمت
- دانلود پاورپوینت چرخه عمر,دانلود پاورپوینت طراحی خدمت,چرخه عمر: طراحی خدمت,چرخه عمر,طراحی خدمت
- مرحله چرخه عمر: طراحی خدمت نوع فایل: PowerPoint تعداد اسلاید (ها): 85 چکیده: هدف پس از استراتژی خدمت در چرخه عمر خدمت نوبت به طراحی خدمت می رسد، که در ارتباط با طراحی و توسعه خدمت و فرایندهای مرتبط با آن می باشد. این مرحله نه تنها شامل خدمات جدید است
تبلیغات الکترونیکی
- کتاب,تبلیغات,الکترونیکی
- این فایل شامل کتاب میباشد.که در 25 صفحه ودر قالب pdf به این مورد پرداخته است.که میتواند مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. این فایل شامل کتاب میباشد. که در 25 صفحه ودر قالب pdf به این مورد پرداخته است. که میتواند مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.
مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم)
- مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم),دانلود مباني نظري اثربخشی تبلیغات pdf,مدل های ارزیابی اثربخشی تبلیغات,پرسشنامه سنجش اثربخشی تبلیغات,مقاله اثربخشی تبلیغات,مباني نظري اثربخشی تبلیغات,مباني نظري مدیریت ابعا
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم) در 69 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده. مشخصات محصول: توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع ن
تبلیغات در صنعت گردشگری
- تبلیغات در صنعت گردشگری,صنعت توریست و جهانگردی در کشورهای اسلامی,مطالعات کشورهای اسلامی,تبلیغ و ترویج گردشگری و توریست در کشورهایی اسلامی
- تبلیغات جهانگردی و توریست به گفته کارشناس آلمانی با توجه به تحقیق در مورد کشورهای اسلامی، امروزه اعتراض شدیدی در مورد برگزاری یا ایجاد صنعت توریست و جهانگردی در کشورهای اسلامی بیان شده است که این تصویر منفی در رسانه های گروهی و غربی طراحی شده پیدا کر
بررسی تبلیغات تجاری در رشد فروش بیمه های زندگی در ایران
- بررسی تبلیغات تجاری در رشد فروش بیمه های زندگی در ایران
مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش ضمن خدمت 96 صفحه
- مبانی نظری آموزش ضمن خدمت,ادبیات نظری آموزش ضمن خدمت,چارچوب نظری آموزش ضمن خدمت,فصل دوم پایان نامه آموزش ضمن خدمت,دانلود مبانی نظری آموزش ضمن خدمت,پیشینه آموزش ضمن خدمت,پیشینه تحقیق آموزش ضمن خدمت,پیشینه داخلی آموزش ضمن خدمت,پیشینه خارجی آموزش ضمن خدمت,پیشینه پژوهش آموزش ضمن خدمت,پیشینه نظری آموزش ضمن خدمت,پیشینه تحقیق درباره آموزش ضمن خدمت
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش ضمن خدمت بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات96حجم183/53 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش ضمن خدمت نمونه
بررسی جایگاه تبلیغات در عرصه بازار و تبليغات در نقطه خريد
- بررسی جایگاه تبلیغات در عرصه بازار و تبليغات در نقطه خريد
- تعریف تبلیغات: تبلیغات یک فرایند است و نه یک رسانه با حقوق خاص خودش، اگر چه که تبلیغات به شکل های گوناگون رسانه ای برای ارتباط برقرار کردن بکار می رود. تبلیغات در ساده ترین شکل آن، روشی است که فروشنده یا صاحب کارخانه یک محصول، با مشتری و مصرف کننده ا
پرسشنامه بازاریابی رابطه مند،تبلیغات دهان به دهان
- پرسشنامه بازاریابی رابطه مند,تبلیغات دهان به دهان,پرسشنامه بازاریابی رابطه مند,پرسشنامه تبلیغات دهان به دهان,پرسشنامه ,بازاریابی رابطه مند,تبلیغات دهان به دهان
- پرسشنامه بازاریابی رابطه مند،تبلیغات دهان به دهان دارای 5 صفحه و با فرمت ورد و قابل ویرایش می باشد. 6) روایی و پایائی ابزار اندازه گیری پیش از اطمینان نهائی به ابزارهای اندازهگیری و به کارگیری آنها در مرحله اصلی جمع آوری دادهها، ضرورت دارد که محقق
پاورپوینت تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن
- دانلود پاورپوینت تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن,بررسی تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن,پاورپوینت جامع و کامل تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن,کاملترین پاورپوینت تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن,پکیج پاورپوینت تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن,مقاله تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن,تحقیق تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن
- نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش) قسمتی از متن پاورپوینت : تعداد اسلاید : 26 صفحه تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن در کتب و متون مختلف تعاریف متعددی از تبلیغات آمده است بطور مثال می توان به تعاریف ذیل اشاره کرد. تبلیغات فرآیند روشمند ارایه اطلاعات مناسب
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش 93 صفحه
- مبانی نظری تبلیغات تجاری,مبانی نظری پیشبرد فروش,پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری,پیشینه تحقیق پیشبرد فروش,فصل دوم پایان نامه تبلیغات تجاری,فصل دوم پایان نامه پیشبرد فروش,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری,مبانی نظری و پیشینه تحقیق پیشبرد فروش
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات93حجم1/163 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجا
تحقيق آرم لوگو و تبلیغات
- آرم و تبليغات, لوگو تبليغات ,تحقيق رشته هنر ,كار تحقيقي هنر, كارهاي گرافيكي, لوگوهاي گرافيكي, تحقیق پیرامون لوگو, اصول طراحی لوگو, هنر طراحی لوگو, مفاهیم طراحی لوگو, تحقیق پیرامون لوگو, تحقیق پیرامون هنر, تبلیغات
- مقدمه: امروزه يكي از وظايف گرافيست طراحي آرم يا نشانه ست. هر سازمان يا شركتي در زمان تآسيس در صدد برمياد كه براي خودش يك آرم طراحي كنه تا به اين وسيله بتونه هويت و شخصيت اجتماعي خودشو به ديگران معرفي كنه. چون اصولا آرم مشخصه اصلي هر سازمانيه و حكم ام
نمونه پرسشنامه رعایت ارزش های اخلاقی در تبلیغات شرکت گلرنگ
- پرسشنامه تبلیغات , پرسشنامه صداقت در تبلیغات , پرسشنامه ارزش های اخلاقی در تبلیغات , پرسشنامه تبلیغات موثر , پرسشنامه تبلیغ شرکت های بزرگ
- پرسشنامه حاضر با هدف انجام پروژه ای تحت عنوان رعایت ارزش های اخلاقی در تبلیغات شرکت گلرنگ، به صورت 30 سوال طراحی شده و در اختيار شما عزيزان قرار گرفته است، در صورت تمايل مي توانيد اين محصول را از فروشگاه خريداري و دانلود نماييد.
پاورپوینت اثر تبلیغات بر بازاریابی
- اثر تبلیغات بر بازاریابی, پاورپوینت اثر تبلیغات بر بازاریابی, دانلود رایگان پاورپوینت اثر تبلیغات بر بازاریابی, دانلود پاورپوینت اثر تبلیغات بر بازاریابی, دانلود پاورپوینت در مورد اثر تبلیغات بر بازاریابی, تحقیق اثر تبلیغات بر بازاریابی, پاورپوینت آم,,,
- مشخصات فایل: قالب بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید: 22 قابل ویرایش بخشی از پاورپوینت: تبلیغات چیست؟ یک فرایند است و نه یک رسانه با حقوق خاص خودش بطور کلی تبلیغ عبارت است از ارتباط و معرفی غیر شخصی مرسوم یا خدمت از طریق حامل های مختلف در مقابل دریافت وجه
دانلود پاورپوینت هزینههای ترک خدمت کارکنان
- خدمت کارکنان,هزینههای ترک خدمت
- قسمتی از متن........... }از آنجا كه اكثر تر كهاي مضر براي سازمان ناشي از تر كهاي اختياري است كه غالب كاركنان سيال راشامل مي شود، سازمانها بويژه سازمانهاي دانش محور مي بايست تلاش خود را پيرامون مديريت بر كنترل ترك خدمت اختياري اين كاركنان متمركز نماين
مقاله 23 صفحه ای کاربردی تولید بههمپیوسته ترجمه شده خدمت شما عزیزان
- تولید بههمپیوسته,استاندار,توانیر,فارسی,مقاله,ترجمه,شده,جدیدترین,مقاله برق,برق,قدرت,راکتور,تولید برق,تحقیق برق,مقاله نوین,مقاله جدید برق,
- در این بخش می توانید متن انگلیسی برق با ترجمه فارسی دانلود کنید. عنوان این متن انگلیسی با ترجمه فارسی رشته مهندسی برق تولید بههمپیوسته می باشد. متن انگلیسی برق با ترجمه فارسی قابل دانلود است. در ادامه می توانید بخشی از متن انگلیسی، و بخشی از ترجم
بررسی نقش دوره های آموزش ضمن خدمت بر عملکرد دبیران مقطع متوسطه(دوره دوم)نظری سازمان آموزش و پرورش
- پایان نامه بررسی نقش دوره های آموزش ضمن خدمت بر عملکرد دبیران مقطع متوسطه(دوره دوم)نظری سازمان آموزش و پرورش,پروژه بررسی نقش دوره های آموزش ضمن خدمت بر عملکرد دبیران مقطع متوسطه(دوره دوم)نظری سازمان آموزش و پرورش,تحقیق بررسی نقش دوره های آموزش ضمن
- تحقیق حاضر با عنوان از سری تحقیق های رشته مدیریت میباشد. این تحقیق در 146صفحه با فرمت Word (قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت استفاده دانشجویان می باشد. =========================================
بررسی تاثیر ابزار ترفیعی (تبلیغات) بر خرید بیمهنامههای اتومبیل
- ابزار ترفیعی, تبلیغات, بیمه نامه اتومبیل, مدل AIDA,بررسی تاثیر ابزار ترفیعی (تبلیغات) بر خرید بیمهنامههای اتومبیل,پایان نامه بررسی تاثیر ابزار ترفیعی (تبلیغات) بر خرید بیمهنامههای اتومبیل,پروژه بررسی تاثیر ابزار ترفیعی (تبلیغات) بر خرید بیم
- تحقیق حاضر با عنوان از سری تحقیق های رشته مدیریت میباشد. این تحقیق در 113صفحه با فرمت Word (قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت استفاده دانشجویان می باشد. =========================================
پاورپوینت درباره دوره توجیهی بدو خدمت
- پاورپوینت,دوره توجیهی بدو خدمت,تحقیق و مقاله
- تعداد اسلاید:39 نوع فایل: power point (قابل ویرایش) لینک دانلود پایین صفحه دوره توجیهی بدو خدمت 1- آشنائی کارکنان با دستگاه اجرائی مربوطه 2- آشنائی کارکنان با محل خدمت 3- آشنائی کارکنان با شغل مورد تصدی تاریخچه از سال 1318 مردم و بزرگان اصفهان مکرراً
تاریخچه و مفهوم تبلیغات
- دانلود مقاله تاریخچه تبلیغات,دانلود مقاله مفهوم تبلیغات,دانلود مقاله تاریخچه تبلیغات در جهان,دانلود مقالات رشته مدیریت رسانه,دانلود مقاله تاریخچه و مفهوم تبلیغات,دانلود مقالات مدیریت رسانه
- تبلیغات، بازتاب تمدن و ویژگیهای فرهنگی و اجتماعی جوامع و كشورهای مختلف است و علاوه بر نقشی كه در افزایش فروش دارد، برای بهبود ارزش نام تجاری، تقویت جایگاه شركت در افكار عمومی، ایجاد یا تغییر نگرشهای مخاطبان و تنظیم مناسبات تجاری نیز بهكار میرود م
مبانی نظری بازار محصول، بازار رقابت انحصاری، تبلیغات
- مبانی نظری بازار محصول, بازار رقابت انحصاری, تبلیغات,مبانی نظری بازار محصول,مبانی نظری بازار رقابت انحصاری, تبلیغات,مبانی نظری بازار محصول, تبلیغات,مبانی نظری ,بازار محصول, بازار رقابت انحصاری, تبلیغات
- با پیشینه پژوهش توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس نویسی
نقش تبلیغات در بازاریابی
- نقش تبلیغات در بازاریابی
- درک درست تبلیغات کلودهاپکینز در خصوص مواردی که یک آگهی را موفق می کند، می نویسد: «درک درست تبلیغات یا حتی آموزش اصول و مبانی آن، باید با دیدی صحیح آغاز شود، تبلیغات فن فروشندگی است. اصول آن اصول فن فروشندگی است. موفقیت ها و شکست ها، در این دو ح
مبانی نظری و پیشینه نگرش به تبلیغات اینترنتی
- مبانی نظری و پیشینه نگرش به تبلیغات اینترنتی
- بصورت فایل ورد همراه با منابع نگرش به تبلیغات اینترنتی واژه اتیدیود[1]، معادل فارسی متعددی هم چون طرز تلقی، وجهه نظر، بازخورد، وضع روانی، ایستار، گرایش و نگرش دارد. ولی اکنون اصطلاح نگرش قبول عام یافته و به صورت های مختلف نیز تعریف شده است (ترکا
پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی آموزش ضمن خدمت بر بهره وری و عملکرد
- پیشینه,تحقیقات,داخلی,وخارجی,آموزش,ضمن,خدمت,بر,بهره,وری,و,عملکرد,پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی آموزش ضمن خدمت بر بهره وری و عملکرد,دانلود پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی آموزش ضمن خدمت بر بهره وری و عملکرد پکیج,دانلود پیشینه تحقیقات داخلی وخا
- دانلود ورد با موضوع دارای 12 صفحه و با فرمت .doc و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد. تعداد صفحه : 12 صفحه فرمت فایل: ورد .doc و قابل ویرایش آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس قسمتی از متن نمونه: پیشینه تحقیق - پژ
پروپوزال تدوین راهبردهای فرهنگی هیئت های دینی و مذهبی مورد مطالعه: سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلا
- پروپوزال تدوین راهبردهای فرهنگی هیئت های دینی و مذهبی مورد مطالعه: سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام ,پروپوزال,تدوین راهبردهای فرهنگی هیئت های دینی و مذهبی مورد مطالعه: سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام
- پروپوزال تدوین راهبردهای فرهنگی هیئت¬های دینی و مذهبی مورد مطالعه: سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام دارای 17 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد. عنوان پروپوزال: تدوین راهبردهای فرهنگی هیئت¬های دینی و مذهبی مورد مطالعه: سازمان تبلیغات اسلامی استا
مبانی نظری پیشنهاد چارچوبی برای شخصی سازی تبلیغات الکترونیکی با داده کاوی
- شخصی سازی تبلیغات الکترونیکی,شخصی سازی تبلیغات شرکتها,شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با تکنیک داده کاوی,مدلی برای شخصی سازی تبلیغات الکترونیکی با تکنیک داده کاوی,بکارگیری روشهای داده کاوی در شخصی سازی تبلیغات الکترونیکی,مبانی نظری شخصی سازی تبلیغات الکترونیکی,مبانی نظری شخصی سازی تبلیغات الکترونیکی با داده کاوی,مبانی نظری داده کاوی
- هدف از این می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات60حجم0/100 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات پیشنهاد چارچوبی برای شخصی سازی تبلیغات الکترونیکی با داده کاوی چکیده : به دلیل بازار رقابتی شد